Kontaktujte StarNet snadno a rychle: Vše o StarNet Kontakt!

Starnet Kontakt

Starnet kontaktní údaje

Pro komunikaci se společností Starnet, poskytovatelem internetových, televizních a telefonních služeb, máte k dispozici několik možností. Zákaznická linka je k dispozici na telefonním čísle 234 700 700 a je dostupná každý den od 7:00 do 22:00. Pro písemný kontakt můžete využít kontaktní formulář na webových stránkách Starnetu nebo napsat e-mail na adresu info@starnet.cz.

Technická podpora je dostupná na telefonním čísle 234 700 707 a to nonstop, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pro řešení běžných dotazů a problémů můžete také navštívit sekci "Nejčastější dotazy" na webu Starnetu, kde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

Pro osobní návštěvu sídlí centrála společnosti Starnet v Praze na adrese Za Brumlovkou 266/2, 140 00 Praha 4. Otevírací doba zákaznického centra se může lišit, proto doporučujeme ověřit si ji předem na webových stránkách nebo telefonicky.

Zákaznická linka Starnet

Potřebujete poradit s internetem, televizí nebo třeba telefonováním od Starnetu? Nebo chcete nahlásit poruchu? Zákaznická linka Starnetu je tu pro vás. Operátoři jsou vám k dispozici každý den, a to i o víkendech a svátcích.

Kontaktovat je můžete telefonicky, emailem nebo přes kontaktní formulář na webových stránkách. Na lince vám poradí s technickými problémy, s nastavením služeb nebo s fakturací.

Pro urychlení komunikace si připravte číslo vaší smlouvy nebo zákaznické číslo.

Kromě zákaznické linky můžete využít i samoobsluhu Moje Starnet, kde si můžete spravovat své služby online, nebo sekci Nejčastější dotazy, kde najdete odpovědi na nejběžnější otázky.

Pro více informací o Starnetu a jeho službách navštivte naše webové stránky nebo nás kontaktujte na lince zákaznické podpory.

Radomír Novotný

Technická podpora Starnet

Pro jakoukoli pomoc s vašimi službami Starnet je vám k dispozici náš specializovaný tým technické podpory. Ať už máte potíže s připojením k internetu, televizí nebo potřebujete poradit s nastavením routeru, naši technici jsou připraveni vám pomoci. Kontaktovat je můžete telefonicky na bezplatné lince, která je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pro méně urgentní záležitosti můžete využít kontaktní formulář na našich webových stránkách nebo nám napsat e-mail. Naši pracovníci vám odpoví v co nejkratším možném čase. Cílem technické podpory Starnet je poskytnout vám rychlou, efektivní a srozumitelnou pomoc s cílem co nejrychlejšího vyřešení vašeho problému.

E-mail na Starnet

Pro komunikaci se společností Starnet můžete využít i elektronickou poštu. Ať už potřebujete poradit s výběrem tarifu, nahlásit technický problém nebo se jen informovat o novinkách, e-mail je rychlý a efektivní způsob, jak se spojit s jejich zákaznickou podporou.

Pro obecné dotazy a informace o službách Starnetu můžete psát na adresu info@starnet.cz. V případě technických potíží nebo dotazů ohledně vaší stávající služby je k dispozici e-mail technická.podpora@starnet.cz. Pro komunikaci s obchodním oddělením a dotazy ohledně smluv a fakturace využijte adresu obchod@starnet.cz.

Při psaní e-mailu nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, jako je jméno, příjmení a telefonní číslo, aby vám mohl Starnet co nejrychleji a nejefektivněji odpovědět.

Sídlo společnosti Starnet

Hledáte, kde sídlí společnost Starnet? Potřebujete s nimi navázat kontakt? Není nic jednoduššího! Starnet má své sídlo v Praze, konkrétně na adrese Sokolovská 394/17, Praha 8 - Karlín, PSČ 186 00.

Vlastnost Hodnota
Název společnosti StarNet

Pro navázání kontaktu můžete využít jejich zákaznickou linku s telefonním číslem +420 234 234 234. Operátoři jsou vám k dispozici každý den od 8:00 do 20:00. Pokud preferujete písemný kontakt, můžete využít emailovou adresu info@starnet.cz. Na dotazy odpovídají co nejrychleji, obvykle do 24 hodin.

Starnet má také aktivní profily na sociálních sítích Facebook a Twitter, kde pravidelně informuje o novinkách a akcích. Neváhejte je kontaktovat s jakýmikoliv dotazy ohledně jejich služeb.

Pobočky Starnet v ČR

Starnet je přední poskytovatel internetu a dalších telekomunikačních služeb v České republice. I když se společnost pyšní rozsáhlou online podporou a zákaznickým servisem, někteří zákazníci preferují osobní kontakt. Pro tyto případy má Starnet pobočky rozmístěné po celé České republice. Tyto pobočky slouží jako kontaktní místa, kde se zákazníci mohou informovat o službách Starnetu, vyřešit případné potíže s připojením nebo platbami, a také si vyzvednout nebo odevzdat zařízení. Informace o otevírací době a přesné adrese pobočky ve vašem okolí naleznete na webových stránkách Starnetu v sekci "Kontakty". Na této stránce také najdete telefonní číslo na zákaznickou linku a emailovou adresu pro písemné dotazy.

Sociální sítě Starnet

StarNet si uvědomuje důležitost snadné a rychlé komunikace se svými zákazníky. Proto se aktivně zapojuje do světa sociálních sítí, kde s vámi sdílíme novinky, tipy a rady ze světa internetu, televize a telefonování. Najdete nás na Facebooku, kde pravidelně zveřejňujeme aktuality o našich službách, speciální akcích a slevách. Sledujte naši stránku a budete mít přehled o všem důležitém. Chcete se s námi spojit napřímo? Náš tým zákaznické podpory je vám k dispozici na telefonním čísle +420 234 234 234, a to každý den od 8:00 do 20:00. Pokud preferujete písemný kontakt, napište nám na email info@starnet.cz. Rádi vám zodpovíme veškeré vaše dotazy a pomůžeme s řešením případných problémů. Naše webové stránky www.starnet.cz jsou pak komplexním zdrojem informací o všech našich službách, nabídkách a cenících.

Publikováno: 09. 10. 2024

Kategorie: firmy